sobota, 26 stycznia 2013

Lady Skirt

Jestem wielką fanką spódniczek i sukienek. Moim zdaniem wprowadzają coś świeżego i nowego do stroju. Idealnie wyglądają zarówno w sportowych stylizacjach jak i w tych eleganckich. Bardzo często przynoszę do domu nowe sztuki. Tą którą mam na sobie na zdjęciach kupiłam na zakończenie roku szkolnego rok temu. Od tego momentu noszę ją nie rzadziej niż raz na tydzień. Wygląda dobrze z romantycznymi zestawami, w których dominują beże i kwiatki, ale również z tymi w których występują ćwieki oraz czerń. Dla mnie faworytem tej stylizacji jest naszyjnik, który kupiłam za grosze w jednym z podwarszawskich sklepów, a tak samo jak spódnica pasuje do wielu stylizacji.




zdj. mój tata /spódniczka: ZARA buty: H&M bransoletka: KAPPHAL torebka: etorebka.pl

             
                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz